l Naslovna l Novo l Info/kontakt l Linkovi l Forum l Nutricionizam l Smjerovi u prehrani l Dijetoterapija l
Mršavljenje l Hrana l Vaša pitanja l Prehrana sportaša l Prehrana posebnih grupa l Suplementi l Predstavljamo Vam... l

Arhiva vijesti
 
IZDVOJENO
Nova USDA Piramida
Osteoporoza - bolest današnjice
> Ekološka hrana - popis proizvođača u Hrvatskoj
 
NUTRICIONIZAM.COM
U MEDIJIMA

HTV 1. PROGRAM
Dobro jutro Hrvatska

gledajte

 
 
       [ A R H I V A ]
 
OMEGA-3 MASNE KISELINE I RAK DOJKE
 

Januar 2004 - Kotroverza oko utjecaja masnoće na nastanak raka dojke veća je danas nego prije dvadesetak godina kada je bilo znatno manje provedenih znanstvenih istraživanja. Dok se ranije smatralo da najveći utjecaj ima upravo ukupna količina masnoće koja se unosi prehranom, najnoviji podatci ukazuju da je ipak važniji tip prehrambene masnoće.

 

Francuska studija provedena 2002. godine (objavljena u International Journal of Cancer) pokazuje da francuskinje koje konzumiraju veće količine omega-3 masnih kiselina imaju smanjenu incidenciju raka dojke.

 

Omega-3 masne kiseline, od kojih su najpoznatiji predstavnici alfa-linoleinska masna kiselina (nalazi se u sjemenu lana, uljanoj repici i sojinom ulju) asocirana je sa smanjenjem rizika od 61%, dok je DHA (omega-3 masna kiselina iz riba) pokazala 69%-tno manji rizik.

 
M. Šajina, dipl.ing., nutricionist
 
 

 

PRETRAŽI N.com
 
 
 

U FOKUSU...JAGODA

PREDSTAVLJAMO
Joy Bauer
NUTRICIONIZAM
Nutricionizam
PARTNERI
 
na vrh stranice na vrh stranice
l Naslovna l Novo l Info/kontakt l Linkovi l Forum l Nutricionizam l
l Smjerovi u prehrani l Dijetoterapija l Mršavljenje l Hrana l Vaša pitanja l
l Prehrana sportaša l Prehrana posebnih grupa l Suplementi l Predstavljamo Vam... l


© 2004-2007
M. Šajina & B. Dolibašić

,