l Naslovna l Novo l Info/kontakt l Linkovi l Forum l Nutricionizam l Smjerovi u prehrani l Dijetoterapija l
Mršavljenje l Hrana l Vaša pitanja l Prehrana sportaša l Prehrana posebnih grupa l Suplementi l Predstavljamo Vam... l

Arhiva vijesti
 
IZDVOJENO
Nova USDA Piramida
Osteoporoza - bolest današnjice
> Ekološka hrana - popis proizvođača u Hrvatskoj
 
NUTRICIONIZAM.COM
U MEDIJIMA

HTV 1. PROGRAM
Dobro jutro Hrvatska

gledajte

 
 
       [ V I J E S T I ]
 
UGLJIKOHIDRATI I OČNA MRENA
 

Prosinac 2005 - Studija objavljena u American Journal of Clinical Nutrition našla je vezu između povećane konzumacije ugljikohidrata i očne mrene kod starijih žena. U studiji je sudjelovalo 417 žena, dobi od 53-73 godine.

Žene koje su konzumirale prosječnih 200-268g ugljikohidrata imale su dvostruko veći rizik od razvijanja očne mrene u odnosu na žene koje su prosječno konzumirale 101-185g ugljikohidrata dnevno.

Preporučena dnevna potrošnja ugljikohidrata iznosi 130g.

Očna mrena je najvažniji uzrok sljepoće u svijetu, a procjenjuje se da je SAD oboljelo 20 milijuna osoba.

Za sada nije poznato na koji način visok unos ugljikohidrata povećava rizik od razvoja očne mrene, ali se pretpostavlja se da povećana ekspozicija glukozi, razgradnog produkta ugljikohidrata iz prehrane, može oštetiti očnu leću.

 
Izvor:
ARS News Service, USDA
 
M. Šajina, dipl.ing., nutricionist
 
 

 

PRETRAŽI N.com
 
 
 

U FOKUSU...JAGODA

PREDSTAVLJAMO
Joy Bauer
NUTRICIONIZAM
Nutricionizam
PARTNERI
 
na vrh stranice na vrh stranice
l Naslovna l Novo l Info/kontakt l Linkovi l Forum l Nutricionizam l
l Smjerovi u prehrani l Dijetoterapija l Mršavljenje l Hrana l Vaša pitanja l
l Prehrana sportaša l Prehrana posebnih grupa l Suplementi l Predstavljamo Vam... l


© 2004-2007
M. Šajina & B. Dolibašić

,