| [
V I J E S T I ] |
| |
| TAMNA ČOKOLADA MOŽE KORISTITI ZA SNIŽAVANJE TLAKA U POČETNOM STADIJU HIPERTENZIJE |
| |
| Poznato je da je tamna čokolada korisna po zdravlje u umjerenim količinama. Sada su znanstvenici dodali još jednu potvrdu njenom statusu nutraceutika. Iako nije zamjena za lijekove za kontrolu krvnog tlaka, a osobito nije preporučiva u većim količinama zbog visokog sadržaja masnoće i šećera, pokazalo se da može imati blagi efekt snižavanja tlaka kod rane hipertenzije, koji iako umjeren, statistički može spasiti živote. Tako je ne treba automatski isključiti iz prehrane u ranom stadiju hipertenzije, već čini se upravo suprotno, preporučiti u umjerenim količinama... više |
| |
SUPLEMENTACIJA SELENA MOGUĆE USPORAVA AIDS |
| |
Selen je jedan od oligoelemenata koji ima esencijalnu ulogu za imuni sustav čovjeka, i njegov deficit se odražava na pad imuniteta. Nova studija objavljena siječnja 2007. ukazuje da suplementacija selenom može na siguran način popraviti imunu funkciju kod pacijenata zaraženih HIV-om, kod kojih je izražen problem narušenog imuniteta.. više |
| |
| TOP LJESTVICA ANTIOKSIDATIVNIH NAMIRNICA |
| |
| Ako ste mislili da znate sve o antioksidansima, razmislite još jednom, poručuju nam rezultati istraživanja Američkog kemijskog društva (American Chemical Society). Na prvom mjestu po antioksidativnoj snazi je ni više ni manje nego njegovo veličanstvo.... više |
| |
| ORAŠASTI PLODOVI I DIVERTIKULOZA - NOVI POGLED |
| |
Jedna nova američka preliminarna studija predlaže uklanjanje preporuke o izbjegavanju orašastih plodova i kokica za osobe koje imaju divertikulozu, otkriva da nema povezanosti između komplikacija divertikuloze i jedenja orašastih plodova i kokica. više
|
| |
| UN DIJETA - VARLJIVI
JAMAC |
Za nutricioniste
nema novosti na ovom području, jer u principu postoji jedan
način gubitka kilograma koji ima uobičajenu računicu, iako stil
i izvedba prateće dijete uvijek iznova postaju nešto novo, ako
se na dovoljno inovativan način predstavi. Zavirimo u svijet
koji nudi ova dijeta. više |
| |
| SMIJEHOM DO VITKE
FIGURE |
| |
Dobro je poznato
da je smijeh lijek, ali i način mršavljenja za pasivne osobe.
Naime znanstvenici su stavili šalu na stranu, i izračunali koliko
energije trošimo smijanjem. Za one koji ne vole vježbanje, ne
mogu vježbati, evo odličnog načina kako da sakupe toliko željene
dodatne potrošene kalorije. više |
| |
| HLADNA LUBENICA
vs TOPLA LUBENICA? |
| |
Hladna lubenica
prema istraživanju objavljenom u Journal
of Agricultural and Food Chemistry nutritivno ipak manje
hranjiva od tople. Ipak, hladna lubenica ostaje sjajno osvježenje
u vrućim ljetnim danima, ali sad znamo da je topla bogatija
na antioksidansima više |
| |
| RIZIK OD PADANJA
I STATUS VITAMINA D |
| |
| Nizozemska
studija objavljena u kolovozu 2006. u The Journal of Clinical
Endocrinology & Metabolism pokazuje da je loš status vitamina
D u organizmu povezan s povećanim rizikom od padanja kod starijih
osoba, osobito u dobi 65-75g. više |
| |
| UGLJIKOHIDRATI
I OČNA MRENA |
| |
Studija objavljena
u American Journal of Clinical Nutrition našla je vezu između
povećane konzumacije ugljikohidrata i očne mrene kod starijih
žena. više |
| |
| |
| |
|